HTML

Ez, amit én gondolok.

Hírekről, emberekről, életekről, vásárlásról, és még....

Friss topikok

Linkblog

Miért tiltott le a YouTube?

2021.03.17. 08:22 wsx

Teljesen átlagos YouTube felhasználó voltam. Nem akartam sosem saját csatornát csinálni, vagy influenszerkedni, még feliratkozásom is csak egyetlen egy volt. Majd elkezdtem nézegetni a Popper Péter videókat, amelyeket más felhasználók töltöttek fel. Ezek Mesterkurzus címen futottak, és általában egy, másfél órásak voltak. Nagyon megtetszett, és gondoltam, hogy kivágok néhány, általam fontosnak, vagy érdekesnek tartott részletet, egy-egy témából, mert lehet sokan vannak, akik nem néznek végig egy kétórás mesterkurzust, de mégis a lényegét, tömören talán át tudom adni nekik. Ezért letöltöttem a Mesterkurzusokat, és videószerkesztővel kivágtam részeket, majd elneveztem, és visszatöltöttem a forrás megnevezésével. Tehát cím + Popper Péter, részlet volt mindegyik videónak a neve. Erre egyszer csak figyelmeztetéseket kaptam a YouTube-ról, hogy szerzői jogokat sértettem meg, és ha nem törlöm a videót, vagy még két ilyen szerzői jogokkal kapcsolatos kérés érkezik hozzájuk, akkor törölni fogják a fiókomat. Olyan gyorsan jöttek az értesítések, hogy esélyem sem volt törölni a videókat, a fiókomat letiltották. Kerestem a kérés feladóját, mert ilyenkor a YouTube elküldi az email címet, amelyről a bejelentés érkezett feléjük, de sajnos nem akartak segíteni nekem abban, hogy a fiókomat vissza tudjam szerezni, csak azt hajtották, hogy ők nem kérték a YouTube-ot, hogy töröljék a fiókomat, csak azt, hogy távolítsák el a videókat. Mint kiderült az általam letöltött videók is jogvédelem alá estek, amelyekből kivágtam a részleteket. A fiókomat azóta sem tudtam visszaszerezni, hiába írtam a YouTube ügyfélszolgálatára, hogy mi történt. A szerzői jogokat birtokló cég pedig nem tette sem a YouTube-on, sem a saját oldalán közzé azokat a videókat, Mesterkurzusokat, amelyek törlését a YouTube-tól kérték.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thatsallthanks.blog.hu/api/trackback/id/tr4616467464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása