HTML

Ez, amit én gondolok.

Hírekről, emberekről, életekről, vásárlásról, és még....

Friss topikok

Linkblog

Ha álmunkban meghalunk, akkor az életben is meghalunk?

2014.02.18. 14:16 wsx

Szerintem nem egyértelmű a dolog, ha jobban belegondolunk, és én szerintem, aki álmában hal meg, az lehetséges, hogy nem minden esetben a betegsége miatt hal meg, és áll le a szervezete, hanem ténylegesen meghal álmában, és ezzel együtt életben is. Sokan álmodnak arról, hogy zuhannak, vagy kergetik őket, vagy meg akarják ölni őket, vagy bármi más, amit köznyelvben rémálomnak hívunk. Ezek az álmok az esetek nagy többségében úgy érnek véget, hogy az alany felriad az álomból. Viszont mi van, akkor, ha ez a felriadás nem történik meg? Ilyenkor az ember az álmában is meghal, és az életében is? Elvégre nem hallottam még olyat, hogy valaki azt mesélte volna el, hogy megölték álmában. Mi van, ha mi csak azt hisszük, hogy álmában halt meg, egy beteg ember, mert leállt a szervezete, de valójában azt álmodta, hogy, éppen zuhan, és a zuhanás közben egyszerűen nem riadt fel? Lehetségesnek tartom, hogy aki álmában meghal, az életben is meghal. Persze mindez csak az én elméletem, és semmilyen tudományos kutatásról nem hallottam még a témával kapcsolatban, egyszerűen csak elgondolkoztam rajta. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thatsallthanks.blog.hu/api/trackback/id/tr555820886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása